Google Etiket Yöneticisi simgesi Google Etiket Yöneticisi SUSAMLI KURABİYE(BİTLİ KURABİYE) Cananla Denenmiş tarifler

Pages

12 Ekim 2013 Cumartesi

SUSAMLI KURABİYE(BİTLİ KURABİYE)

Tahinli kurabiye lezzetinde ağızda dağılan kıtır kıtır bir kurabiye.Deneyip beğenmeniz dileğiyle...
Malzemeler;
150 gr margarin
1 çay bardağı sıvı yağ
1çay bardağı nişasta
1 çay bardağı pudra şekeri
1 çay bardağı susam (kavrulmuş)
1 tane kabartma tozu
1 tane vanilya
un
Yapılışı:Bir kabın içine margarin ve pudra şekeri alınıp iyice çırpılır.Sıvı yağ kavrulmuş susam eklenip karıştırılır.Nişasta,un,kab.tozu,ve vanilya konulup ele yapışmayan bir hamur olana kadar yoğurulur.Yağlı kağıt serili tepsiye şekil verilerek dizilir.170 derece fırında üzerleri beyaz kalacak şekilde pişirilir.

3 yorum:

Peygamberim İzinden dedi ki...

Görüntüsü çok güzel ellerinize sağlık.

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

mis gibi görünüyor :)Canım kurabiye çekti :)Bloğunu takibe aldım bana da beklerim canım.İstanbuldaki mekanlarla ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler.

elif dedi ki...





Bugün denedim fevkalade güzel oldu.canan hanim bu güzel tarifinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim.Artik takipcinizim

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails