Google Etiket Yöneticisi simgesi Google Etiket Yöneticisi KIYMALI PİDE Cananla Denenmiş tarifler

Pages

14 Ekim 2012 Pazar

KIYMALI PİDE


Malzemeler:
1 su bardağı ılık süt
1/2 su bardağı ılık su
1 paket kuru maya
1 tatlı kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
1 tane yumurta
2 yemek kaşığı zeytinyağ
alabildiğince un
İçi için:
250 gr kıyma
2 tane orta boy soğan
2 tane domates
2-3 tane sivri biber
1 yemek kaş. salça
2 yemek kaş.zeytinyağ
tuz,karabiber,kimyon
Yapılışı:Bir kabın içine bütün malzemeler konulup ele yapışmayan bir hamur yoğurulur.Hamurun üzeri örtülerek ılık bir ortamda iki misli kabarana dek mayalandırılır.Bu arada iç harç hazırlanır.Bir kabın içine soğan rendelenir,kıyma,doğranmış sivri biber ve domates,salça,zeytinyağ,tuz,karabiber ve kimyon konularak karıştırılır.Mayalanan hamurdan yumurta büyüklünde bezeler koparılır.Merdane ile oval şekilde açılıp iç malzemeden konulup kenarları kapatılır.Yağlı kağıt serili tepsiye dizilerek üzeri kızarana kadar pişirilir.
Afiyet Olsun...
Bu tarifi 76.P.D.Ç.S.Etkinliğinde ev sahipliği yapan Füsun arkadaşıma gönderiyorum..

4 yorum:

HaticeMutfakta dedi ki...

Canım ellerine sağlık.. Nasılda canım çekti şimdi..

*mehtap dedi ki...

Pazar günü için mükemmel bir seçim...Eline sağlık...

Unknown dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜRLER CANIM TARİFİNİ YAYINLADIM ELLERİNE SAĞLIK

Sevimin Aşkanası dedi ki...

blogunuzu yeni keşfettim ellerinize sağlık harika görünüyor , bana da beklerim,
izlemeye aldım sık sık gelirim artık :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails