Google Etiket Yöneticisi simgesi Google Etiket Yöneticisi KREM ŞANTİLİ POĞAÇA Cananla Denenmiş tarifler

Pages

8 Ocak 2012 Pazar

KREM ŞANTİLİ POĞAÇA


Krem şantili poğaça olur mu hiç demeyin mutlaka deneyin lezzeti harika bir poğaça..
Malzemeler:
1 Pkt toz krem şanti
200 gr margarin
1 pkt kuru maya
2 tane yumurta(1 tanesinin sarısı üzerine)
1 su bardağı süt
1 pkt kabartma tozu
tuz
Alabildiği kadar un
İçine:
1 kase beyaz peynir
1/2 demet maydanoz
Yapılışı:Bir kabın içine tereyağ,krem şanti,maya,yumurtalar,tuz ve ılık süt eklenip iyice karıştırılır.Kabartma tozu ve un ilave edilip yumuşak bir hamur yoğrulur.Hamurun üzeri kapatılıp yarım saat kadar mayalandırılır.Mayalanan hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar alınıp içine iç malzemeden konulup ikiye kapatılır.Yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizilip üzerine yumurta sarısı sürülüp susam serpilip 180 derecede pişirilir.
Afiyet Olsun...

5 yorum:

cafemuss dedi ki...

Bu tarif çok enteresan mutlaka deneyeceğim elinize sağlık efendim :) sevgiler..

Ercan dedi ki...

Hiç krem santili pogaça duymamistim. En kisa zaman yapmak istiyoruz. Denemekte fayda var! degisik lezzet olur.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok beğendiğim bir tarif..
gerçekten müthiş..

çok sevgilerimle :)

Adsız dedi ki...

Bugun yaptım. harika kabardı ve hıyr hıyır oldu. tesekur ederim tarif icin.

Unknown dedi ki...

bu poğaçayı ben de denemiştim ama şekillendirmesi farklıydı sizinkiler daha güzel görünüyor. Bundan sonra ben de böyle yapacağım. Ellerinize sağlık.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails